piątek, 30 października 2015

Haul

Hej! Dziś chcę Wam przedstawić parę nowości przede wszystkim ubraniowych, ale nie tylko.

Szara długa bluza z kapturem
Świetna bluza, dobra jakościowo, bardzo przyjemna w dotyku, dość gruba. Od dawna takiej szukałam. Czego mi jedynie w tej bluzie brakuje - kieszeni! A ogólnie to polecam! :)

 Czarna wiązana bluzka typu 'Lace Up'
Bluzka rewelacyjna! Przepięknie wygląda. Jest prążkowana. Troszkę mogłaby być dłuższa.

Bardzo udany zakup. :) Najbardziej jestem zadowolona z kolczyków, są genialne! <3 Bliżej możecie je zobaczyć na Insta tutaj - > klik

Sweter, który już pokazywałam ostatnio w stylizacji -> klik Całkiem fajny. Myślałam, że kolor jest nieco przygaszony, ale jest dość intensywny.

Świetna narzutka, uwielbiam ostatnio wielbłądzi kolor i zamsz. Bardzo ładnie się układa, jednak jest dość cienka i nie wiem jak to z trwałością będzie.

Bronzer + Rozświetlacz 'Hollywood Bronze & Glow' W7
Lakier do paznokci 'Choo Choo Choose You' CHINA GLAZE
Dry Fast Top Coat SECHE VITE
Zkusiłam się na paletkę do konturowania W7 - bronzer taki sobie, z drobinkami mógłby być matowy całkiem. Jednak jeśli chodzi o rozświetlacz warto kupić! Seche Vite znany wszystkim top coat wybrałam małą buteleczkę, bo podobno szybko gęstnieje. I kolejny mój ulubieniec lakier China Glaze <3, o którym mówiłam co nie co we wpisie Must Have. Tam również są swatch'e. Zobaczcie koniecznie. :)  

Szampon 'Gęste I Zachwycające' Fructis GARNIER
Do przetestowania. Zawsze ładnie pachną te szampony z Fructis'a.

Chyba znane wszystkim blogerkom chociażby makijażowym. :) Przepiękne kubeczki <3 , kto by pomyślał ze są świecznikami jak większość dziewczyn trzyma w nich pędzle. :)  Z takim zamiarem kupiłam je i ja. Jednak faktycznie pięknie również wyglądają jako świeczniki czy doniczki. W Ikei za 5zł, ja je kupiłam na Allegro za 7 zł, ale szukajcie najtańszych ofert. ;)   

To póki co wszystko, cześć rzeczy z 'Must Have' listy można wykreślić. :) Coś Wam się spodobało? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)