poniedziałek, 28 stycznia 2013

Haul

Coś czuje, że dość dawno mnie nie było na blogu. Wybaczcie, ostatnio troszkę brakuje czasu. Dziś wracam do Was z haulem, bo nazbierało mi się dość sporo różnych rzeczy, przejdę więc już do sedna. Oczywiście od razu z listy 'Must Have':

Paletka Sleek "Respect" 
- przepiękne kolorki i wielki plus za to, że na opakowaniu cieni pisze jasno i wyraźnie jaka to paletka

Zestaw do konturowania Sleek Face Form 'Light'
- świetna paletka zawierająca bronzer, rozświetlacz i róż

 Bronzer W7 Honolulu
-uniwersalny bronzer, pomimo iż kupiłam tą paletkę ze Sleeka skusiłam się by przetestować również ten w zestawie razem z pędzelkiem, a tani jak barszcz!

Ścięty pędzelek do cieni firmy E.L.F. 

Zielony lakier do paznokci  Barry M "Emerald Green" :)

Lakiery Primark Beauty Nail Polish Set 
-jakością chyba nie powalają, oraz ten zapach dziwny całkiem nielakierowy, ale opakowanie przebija wszystko! Jest śliczne z lusterkiem od razu pomyślałam idealne na biżuterię bądź drobne kosmetyki. 
 W opakowaniu Fallen Sky i Day Dreamer powinny być odwrotnie. - a tak w ogóle to prezent gwiazdkowy. :)

Perfumy Lacoste "Touch of Pink"
-również prezent :)

Neonowa kolia H&M
- marzyła mi się odkąd pierwszy raz ją zobaczyłam na którymś z blogów. Jest przepiękna, nie była dostępna w Polsce, udało mi się ją wyhaczyć i kupić na Allegro.

Neonowy sweter z H&M

Jeansowe oraz woskowane spodnie kupione na Allegro

Dziś przyszła do mnie również autorska płytka Ewy Chodakowskiej :)

 Książka Bobbi Brown "Perfekcyjny Makijaż"

 Oraz książka Mateusza Grzesiaka "Ego-rcyzmy. Poznaj, czym jest i jak działa ego." 
Świetny mentalny nauczyciel. Polecam jego książki oraz szkolenia.

Uff, to by było na razie na tyle! ;*

2 komentarze:

  1. Wiele rzeczy bym przygarnęła. Palety respekt jeszcze nie mam w kosmetyczce, widzę jednak że kolorki ma świetne. Zestaw do konturowania twarzy mam tylko bez różu. I z chęcią przygarnęłabym neonowy sweterek, książkę Bobbi i płytkę Ewy (mam wszystkie jej poprzednie płyty, ćwiczę od września -efekty świetne).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Tak na prawdę wszystkie paletki Sleek'a są godne polecenia! ;)
      Ja szczerze nie potrzebuje mega efektu, a schudnąć tym bardziej, ale lubię jej ćwiczenia są świetne również na wzmocnienie i troszkę wymodelowanie ciała! Nie wiem jak ta płytka,bo dopiero dzisiaj do mnie przyszła, ale podobno też super! ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)