wtorek, 11 września 2012

Haul

Tym razem mały, dość zróżnicowany haul. :)

Biżuteria czyli naszyjnik i 3 bransoletki.  Zakochałam się w tych neonowych! :) Zakupione --> tutaj

Cień w kremie Maybelline Color Tattoo nr 50- Eternal Silver

Już od niepamiętnych czasów szukałam tego typu spodni czyli rybaczkowych jeansów ze ściągaczami u dołu, w końcu udało mi się je znaleźć (Allegro). Są świetne pomimo, że kończy się już lato na pewno już są jednymi z moich ulubionych spodni. :)

Ostatnio również zamówiłam na Allegro dresy oraz sukienkę/tunikę Japan Style i muszę powiedzieć że jestem zadowolona! Choć dresy na przykładowym zdjęciu wydają się być z grubszego materiału to faktycznie materiał jest cienki, ale jakościowo całkiem w porządku! :) Co do sukienki ma również cienki materiał i może troszkę jest ciut za szeroka jak na mnie. 


 Szczerze nie byłam przekonana co do treningów Ewy Chodakowskiej być może dlatego, że promuje je jako patent na chudnięcie, czego ja kompletnie nie potrzebuję, co nie oznacza, że mam w nosie sprawność fizyczną, wręcz przeciwnie(!) lubię "się pocić" heh i uważam, że trzeba dbać o dobrą kondycję chociażby dla samego zdrowia! Jak już kiedyś może wspominałam marzy mi się wyrzeźbione ciało, ale nie chodzi mi o posturę kulturystki tylko o lekko zarysowane mięśnie. Postanowiłam przetestować właśnie trening Ewy, ale zacznę jednak od jej pierwszej płytki. A co mnie do tego skłoniło? Heh. Prawdę mówiąc zdjęcia (12) pewnej blogerki. Jestem zaskoczona efektami po 1 miesiącu! I mnie interesuje właśnie wyrzeźbienie mięśni prostych brzucha. Także życzcie powodzenia. ;) Hehe.        

Crunchy Banana with Chocolate. Jedne z moich ulubionych płatków musli! :)

No i na koniec znany już typ tenisówek Atmosphere. Bo czasem trzeba postawić na wygodę. :)

4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że fotki tej laski po miesiącu ćwiczeń z E.Chodakowską zmotywowały mnie jeszcze bardziej. Rewelacyjny brzuch! Zajebiste te dresiki ;-) pozdrawiam

    http://ideaforfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam za sobą już 6 treningów z Ewą (ostatnia płytka). Na początku było bardzo ciężko, teraz już ciut lepiej ale i tak pot się leje ze mnie. Ale jestem zawzięta i ćwiczę dalej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)