piątek, 31 sierpnia 2012

Blog Day 2012!

Dziś świętujemy Dzień Bloga! :) Tego dnia polecamy, więc blogi innych blogerów. Lubię to święto, bo zawsze można odkryć jakiegoś ciekawego bloga jak i również podzielić się swoimi ulubionymi! :) Czynię to i ja! Zastanawiając się nad tym pomyślałam, że przedstawię Wam 5 blogów, które w tym roku odkryłam i jestem nimi dosłownie zafascynowana! :)


Lista:

1.    STYLOLY - Ola



Przepiękna dziewczyna! Faktycznie ma coś z Ani Przybylskiej - jak czytałam w komentarzach. :) Wszystkie jej stylizacje choć proste są re-we-la-cyj-ne(!) i bardzo inspirujące!


2. SEAMS FOR A DESIRE - Jessie Kass

 

Sympatycznie wyglądająca Jessie to również moje tegoroczne odkrycie, choć już kiedyś spotkałam się z jej fotkami na stronach z inspiracjami. Baaardzo przypadł mi do gustu jej styl! :] 


3. SATISFASHION - Stephanie 


Nie wiem czemu blog tej dziewczyny jest jak widzę dość mało znany, przecież ona jest genialna! :O Śliczna holenderka z świetnym stylem(!) i te jej piękne włosy... Uwielbiam!<3333


4. NORMALNAYA - Katy Kutcher


Dość niedawno natknęłam się na blog tej Białorusinki. Ma fajny, luźny, bardzo młodzieżowy styl, a jej uroda powaliła mnie na kolana! I znów kolejna blogerka z niesamowicie pięknymi i długimi włosami! <333 Zazdrość mnie zżera heh. 


5. I AM GALLA - Adam Gallagher


I na koniec rodzynek! :D Tego jeszcze nie było! Mój pierwszy obserwowany bloger! Jestem w 1000% zafascynowana tym chłopakiem! <3 Jest po prostu fenomenalny! :O Przystojniak z genialnym stylem! Jestem oczarowana! :) Naprawdę panowie mogą czerpać inspiracje! Miło się patrzy na dobrze ubranych facetów na ulicy (choć niestety rzadko się to zdarza), którzy niekoniecznie od razu muszą wyglądać na homoseksualistów...

Co do blogów muszę jeszcze powiedzieć, że niektórymi po pewnym czasie jestem rozczarowana! -.- Kiedyś świetnie blogerki z fajnym stylem, zrobiły z siebie takie dziwadła, że aż żal patrzeć, nie wiem po co robią z siebie takich przebierańców, aż dziw bierze...szkoda, szkoda! :(
No nic to! Także tak prezentuje sie moja złota piątka w tym roku. :) Jakoś tak wyszło, że blogi, które przedstawiłam są typowo modowe. A jakie blogi Was zafascynowały? Chętnie się dowiem! Piszcie w komentarzach lub wklejajcie linki do Waszych postów na ten temat! :)
Do następnego! ;)

6 komentarzy:

  1. Hi..rodzynek :)

    obserwuję :)
    zapraszam: misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie dziewczyna z bloga Macademian girl jest przebrana a nie ubrana.Ilości rzeczy jakie na siebie zakłada,bez składu i ładu wszystko z innej parafii jest zadziwiająca.Już tam nawet nie wchodzę bo jak dla mnie jej blog to żadna inspiracja.

    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o tym mniej więcej pisałam. -.-

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog! Ciekawa tematyka. Już dodałam do obserwowanych ;-) A co do Twojej piątki blogów muszę przyznać, że poza SEAMS FOR A DESIRE (którą widzę u Ciebie po raz pierwszy - i już wiem na pewno, że nie ostatni) całą resztę obserwuję i podziwiam już od dłuższego czasu. Fantastyczne stylizacje. A co do rodzynka... wrrr ;-) pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! :) W takim razie mamy podobny blogowy gust! :D Pozdrawiam! :)))

      Usuń
  4. Super, z tych blogów znałam tylko bloga Oli i Adama. Muszę koniecznie przejrzeć te pozostałe bo po zdjęciach widzę, że bardzo trafiają w mój gust.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)