niedziela, 30 października 2011

I ♥ Martyna!

Dziś post pod znakiem Martyny Wojciechowskiej! ;P Ostatnio dokonałam pewnego zakupu i miałam się podzielić ową rzeczą w Haul'u, ale postanowiłam zaprezentować Wam moje "martynowe" nabytki. :) Przede wszystkim są to książki....

* "Kobieta na krańcu świata" 
* "Kobieta na krańcu świata 2"  


* "Przesunąć horyzont" - tą książkę miałam okazję i wielkie szczęście kupić na facebook'owym sklepie Martyny za złotówkę, a co najważniejsze z dedykacją! Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu! :D :D :D
* "Zapiski (pod)różne - obecnie kończę czytać -  bardzo ciekawy zbiór opowieści z przeróżnych interesujących, zabawnych sytuacji w życiu Martyny w podróżach po świecie  



* i ostatnio zakupiona rzecz - koszulka zaprojektowana przez Martynę :D


Swego czasu Martyna miała swoją codzienną kilkuminutową audycje w Radiu Zet pt. "Martyna Ekstremalna" jakby ktoś miał ochotę przesłuchać znajdują się one na stronie: http://martynawojciechowska.efani.pl/Community/Audios.aspx  ;)

1 komentarz:

  1. Polecam Ci tez książki Wojciech Cejrowskiegoi również świetne książki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)