środa, 28 września 2011

Lakiery CHINA GLAZE - recenzja!

Witajcie! Zgodnie z obietnicą w dzisiejszym poście będzie moja recenzja lakierów China Glaze.

Co mogę powiedzieć, lakiery te mnie urzekły na kilka sposobów! :) By było łatwiej i przestrzenniej opiszę je w formie plusów oraz minusów.

+
* lakiery są bardzo dobrej jakości, 
* łatwo się nakładają, konsystencja lakierów, które mam jest różna, niektóre są lejące, a niektóre bardziej gęste, do końca nie jestem pewna od czego to zależy;
* bardzo szybko wysychają i długo się trzymają (po nałożeniu top coat'u 2x dłużej!);
* spora pojemność 14 ml;
* śliczne, oryginalne kolorki i fajne nazwy, bardzo duży wybór; 
Cóż chcieć więcej od lakieru do paznokci! :) 
-
 Jeśli chodzi o minusy, to dopatrzyłam się dwóch, aczkolwiek minusami mogą one wcale nie być....
* pierwszy z nich to cena, lakiery kosztują od 18 do 25 zł , moim zdaniem troszkę za duużo! Ale cóż za jakość trzeba płacić... Z resztą lakiery OPI kosztują ponad 30 zł :|  i nie sądzę, żeby były jeszcze lepszej jakości. Także cenę można wybaczyć i warto mieć choć kilka lakierów CG w swojej lakierowej kolekcji :);
* drugi minus to kiepska dostępność od ręki - no właśnie..nie wiem jak Wy, ale ja nigdzie się nie spotkałam z tymi lakierami oprócz sklepów internetowych (ale jakby ktoś je widział w jakiejś drogerii będę wdzięczna za info :))

Ogólnie mówiąc lakiery CG są świetne i ilość plusów definitywnie dyskwalifikuje minusy! Także jednym słowem POLECAM! ;)

Aktualnie posiadam 7 lakierów CG: od lewej: Lavender Lingo, Recycle, Lemon Fizz, Below Deck, Black Mesh (crackle), Go-Go Pink, Moody Blue
 i zapewne na siedmiu się nie skończy! :) :) :) 

1 komentarz:

  1. uwielbiam te lakiery.... niestety nie ma ich u nas na rynku. ja kupowałam je bardzo tanio w Kanadzie za jakieś 3,5-4,5 $

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze! :)